Re: OKURKOVKA V PLNÉM PROUDU->RÁDIO JEREVAN INFORMUJE

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Červenec 18 22:03:52 CEST 2017

Tohle nejde domýšlet do detailu. Smiřte se s tím, že ten vlak pohání
peníze daňových poplatníků, nikoli solární energie. Na tu megawatovou
lokomotivu mi vychází plocha panelů tak asi dvě fotbalová hřiště, to by
ten vlak musel být 5 kilometrů dlouhý.
A megawat je celkem prd. Jděte se večer kouknout na nádraží jak se ta
trakce při rozjezdu rychlíku rozžhaví skoro do ruda.

Mrazík