OT: plosne spehovani - osobni zazitek

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Červenec 15 14:00:09 CEST 2017

Dobrý den,

zažil jsem bezpečnostní incident.

Mám tu tablet s W10 na přeinstalaci, tak jsem se chtěl podívat, jak ty
desítky vypadají (poté co jsem dal tovární reset s úplným vymazáním - den
byl ten tablet téměř nepoužitelný jak dělal updaty) a jak se s nimi dělá.
Kromě toho, že Cortana neustálým odposlechem sežrala 21% baterek (tak jsem
ji vypnul, už nežere), jsem se tam přihlásil do skypu a z domácího serveru
pustil přes VLC http stream starého seriálu Knight RIder. Jediná osobní
vazba mezi telefonem a tabletem, je přes stejný účet skype, W10 nemají
zaregistrovaný mail.

Před asi měsícem jsem viděl zajíždět Knight Ridera (to auto - Kitta) k
benzínce, tak jsem tam zajel a ofotil ho telefonem s Windows Phone 8. Fotky
jsem tehdy poslal tátovi přes skype. Doma jsme se pak se synem podívali na
knight ridera jak na youtube, tak i na fotky na vyhledávači bing.com

Kdykoli poté, co jsem pustil aplikaci youtube na telefonu, tak mi nabízala
puberťácké kraviny (mám svoji veřejnou IP, tak mi ukazuje co to hledají
děcka, máme to doma trošku anonymizované).

To bylo na úvod, teď to přijde.

Následující den poté, co jsem se díval na Knight RIdena na tabletu s W10,
když jsem pak pustil aplikaci youtube na mobilu s WM8, jako první mi
nabídla - díl seriálu starého Knight Ridera.

To je vše.

Pěkný den, JL.