RE: OT: Změkčovače vody

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pátek Červenec 14 12:36:47 CEST 2017

To by chtělo nechat naplnění té podlahovky profíkům. Když jsem se objevil
posledně u skladníků v topenářské firmě, tak tam rozhodně nelze přehlédnout
"bombu" na vozíku. Je to určeno právě k úpravě vody pro napouštění topení. A
asi to v poslední době nebude taková sranda, protože jako se někde v
kancelářích v létě prodírá člověk petkama s pitím, tak u nich aby se prvně
podíval po čem sahá. Všude voda z topení pro rozbory / kontrolní rozbory.
Jsou na to sety testů na jednorázové použití.

Radek (benedikt2hw.cz)