Re: OT: Změkčovače vody

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Pátek Červenec 14 12:29:54 CEST 2017

Katex se muze regenerovat prakticky do nekonecna. Realne cca 10 15 let kdyz se nezmrsi treba chlorem. Takze tezko rici. :) v malem fluidnim lozi je 3l katexu. To je na par hl. Pak udelat regeneraci a tak porad dokola.

Ja napustil podlahovku pred 13 lety a jeste jsem vodu nemenil. Je tedy otazkou na co vam bude automat pro kontinualni provoz.

Za 10, ale bez katexu :)

Ale prinejhorsim se to da snadno prekopat na denitrifikacni filtr se sirnym lozem. Muzete pak zacit chovat treba morske ryby. :)