Re: OT: příjem televize na venkově

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Červenec 12 08:16:43 CEST 2017

No ja som to tak tiez chcel, vsade pekne rozbocovacie krabice v stenach
atd...

A skoncil som s koaxami rozbocene cinovou kvakpou. A dve telky dokonca
nejsu ani pripojene, z antenneho konektora na kabli som do stredneho
pinu pripojil tak 15cm cinoveho drotika a staci to. Bezim na 4 telkach
bez zosilovaca na sito. Zosilovac mam len pred 3mi usb dvbt prijmacmi,
tam mam dokonca aj rozbocovac na 3. Vysielac 30km daleko.

--
iko

Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.