Re: OT: příjem televize na venkově

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pondělí Červenec 10 14:42:40 CEST 2017

Zdravím,

asi 20km od Sloupnice jsem předělával sousedce neuvěřitelně zfušovaný
rozvod. Škoda že jsem to nefotil, anténa síto, bez zesilovače, na tom jen
zavěšen (zaháknutá ohnutým koncem) koax, ten pak rozdvojen ve svorkovnici
na dva, celkově několik desítek metrů. A dvě televize (digitální vysílání)
na to bez problémů chodily.
Sousedka chtěla přidat třetí, tak jsem zapojil koax správně k anténě,
přidal pasivní rozbočovač a signál všude v pohodě.

Pokud nejste v údolí, neměl bych obavy.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel