Re: Elektronická zátěž

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 9 16:06:39 CEST 2017

Co tam teda nepíšou (nebo jsem to na rychlé prolítnutí očima přehlídnul)
je, kam se pak počítá spotřeba toho měřáku. Jestli ji to to připočte
k měřenému proudu (pak nesedí nastavení, které udělám na regulovatelné
zátěži), nebo se nezapočte vůbec (což je horší případ, trochu
zkreslující měření).

Ale vzhledem k přesnosti měření a malé vlastní spotřebě to asi bude jedno.

PL