Sledovani paketu na androidu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Červenec 6 16:49:45 CEST 2017

Zdravim,

mame doma SmartTV Hyundai (aktualne "v dosahu" tri) a jsme s nimi dost
spokojeni. Existuje k nim apikace pro android, kdy se daji plnohodnotne
ovladat telefonem, dost casto to pouzivam, ale libilo by se mi napsat si tu
ovladaci cast sam. Bohuzel to chodi jen na androidu pres wifi a ja nejak
netusim, cim odposlechnout provoz - nejake hledani popisu protokolu nevedlo
k rozumnemu vysledku.

Nevite, jak a cim na androidu (rootnutem) odposlechnout sitovy provoz proti
konkretni adrese? Zatim jsem rozumnou aplikaci nenasel a dost by mne
zajimalo, jak a kudy to s tou TV vlastne komunikuje.

Diky.

Pavel Kutina