procleni Polonez

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Červenec 6 12:55:24 CEST 2017

Zdravim
Dovazel nekdo z pritomnych vetsi vec lodi pres Polonez?
Ja  jsem z vidinou uspor nechal privezt cca tunovy stroj prez tuto
spolecnost, neb to bylo kousek od nich a Czestochowa je kousek od nas,
takze vyzvednout naklad do 2 tun neni pro me problem.

Uz je to v Polsku a dohaduji se s celnici.
Vse si clovek musi zaridit sam, po tydnu posilani ruznych papiru mi
prisel emal, ze chteji od 20 let stare masiny CE.
Napsal jsem jim, ze CE a FCC masina mit nepotrebuje, ze je to pro nase
pouziti, nikoliv dalsi prodej, ze se nejedna o nemecky neshodny sunt VW
a pod a ze masina je na nahradni dily.
Odpoved byla, ze pak mi to procli na soukromou osobu.
Slysim to poprve.
Proste des, pritom me kolega varoval, ze z Poslka ani dobry vitr nefouka.
Priste uz budu chytrejsi a vyhnu se jim obloukem.

Dotaz tedy zni, maji opravneni chtit CE ?

Co kdybych jim poslal neco co stahnu z netu ?

Dekuji
LK