RE: Nízkoteplotní pájecí pasty - zkušenosti

Aleš Horký admin na roshor.com
Středa Červenec 5 20:39:36 CEST 2017

Mám 50g vzorek pasty SN42BI58, tavidlo ROL0 (vyrobeno v Brně). Zkoušel jsem
s tím osadit několik součástek a spoj je krásně stříbrný a hladký. Dle mého
názoru od spojů pájených pastou s olovem k nerozeznání.

AH

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Wednesday, July 5, 2017 8:15 PM
To: HW-news
Subject: Nízkoteplotní pájecí pasty - zkušenosti

Máte prosím někdo zkušenosti s nízkoteplotními pájecími pastami?
Vlastní proces nanášení a přetavení snad bude víceméně stajný, ale zajímá
mě, jestli se pak na výsledné osazené desce nějak ta pasta projeví, nebo
jestli to od běžné SnPb pasty není k rozeznání.
Samozřejmě výkonové prvky s pravděpodobností vyšších teplot bych tím
nepájel.

Přišla mi takhle nabídka, a docela mě to láká. Ale nesmí to být na hotové
desce znát.

https://www.banggood.com/2pcs-50g-Lead-free-Low-Temperature-Melt-Melting-Poi
nt-138-Degree-Solder-Paste-p-1116281.html

Díky.
PL