co vlastne stahuji ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Středa Červenec 5 09:56:16 CEST 2017

dobry den.
jeste bych se vratil k tematu stahovani .
potreboval bych ten Comodo Firewall verzi 5.10, ale nikde ji nemuzu stahnout, jen novejsi, nebo
intalacni exe a tem mi zase neprojde pres pc.(melo by to byt cca 85MB)
neslo by ty instalacky nekam dostupne ulozit, pripadne tip kam na ne ?
dekuji.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska, Divesoft
Sent: Thursday, June 29, 2017 10:35 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: co vlastne stahuji ?

Na tohle mám Comodo Firewall (verzi 5.10 - v novějších verzích vylepšovali ui až k úplnému vylepšení a mně se to nelíbilo) v režimu uživatelských pravidel. Tím se dají jeden po druhém odchytit a zakázat užvaněné procesy, programy které volají domů apod. Též jsem tím vysvětlil w10, že mají sedět v koutku a být zticha, aniž bych musel pochopit asi padesát různých mechanismů, kterými se ve windows spouštějí nechtěné procesy.

Aleš Procháska