Jednoduchy pristupovy system pro jedny dvere

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Červenec 4 12:30:02 CEST 2017

Zdravim,
ono zalezi taky na hlave a metode. S uhlem snimnuti prstu si lepsi hlavy
poradi/maji lepsi SW a CPU a zvladnou to otocit. S mrazem, spinou, ...
je to slozitejsi. A hlavne sahat na misto, kde proslo tisice lidi je
dobre na sireni nemoci.

Jirka