Re: Termostatování pájecí pasty při dávkování dispenserem

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pondělí Červenec 3 13:14:14 CEST 2017

A je nutné tu pastu nahřívat? Nestačí ji nechat srovnat na pokojovou
teplotu?
Udělal jsem si dispenzer s ručním XYZ posuvem a zatím jsem nikdy pastu
nenahříval. Ale faktem je, že mi občas nechce chytat na desku.

Oja