OT - hyperkorektnost a idiocie

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Pondělí Leden 30 20:47:58 CET 2017

Nevim jestli dál, ale už od dob 486 jsem si začal všímat, že
motherboardy se nenápadně začaly přejmenovávat na mainboardy. Tehdy jsme
se tomu smáli, že matka už to přestává zvládat. Dodnes nevim jestli to
vzniklo v rámci genderové korektnosti kdy se nějaké feminazi hnutí
ozvalo, že se jim nelíbí, že se do něčeho ženského strká něco .. jiného,
nebo je to prostě jen evoluce názvosloví.

T.