RE: SSID teploměr

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Leden 30 16:33:47 CET 2017

Tak jsem zapátral a Číňani dost často označují DHT22 jako náhradu SHT11. Parametrově je to dokonce dost podobný. SHT11 má každopádně větší rozsah teplot i vlhkosti a o 0,1°C je přesnější. Si7021 je na tom parametrově velice podobně. Zatím zkusím DHT21/22 a pokud by se mně to nezdálo, tak bude pokračovat v experimentování.
Každopádně všechno je to na orientační měření teploty doma+zahrada+sklep, takže nějaký extrémní přesnosti nepotřebuju a pokud bude DHT22 kecat v uvedených tolerancích, tak je to super.

PS: Každopádně velice mě překvapila starý teploměr od Oregonu. Venkovní čidlo sice už dávno přestalo fungovat, ale vnitřní teplotu ukazuje hodně přesně.