spínané zdroje obecně.

Jaroslav Lukesh (seznam IMAP) lukesh na seznam.cz
Pondělí Leden 30 14:16:26 CET 2017

Mě fungujou všechny a to mě už jich rukama prošlo...

Nastavuju naprázdno.

Možná jste se dotkl feedbacku rukou a kdoví co máte v těle naindukováno.

Co se mi podařilo vě větší míře uvařit, jsou TP4056 (přepólováním aku),
arduina s USB (noťas nějakou dobu dával větší napětí na USB než 5V, příčina
neobjevena). No koukám to je asi tak všecko.

Jo, jeden MT3608 jsem uvařil taky, ale po výměně proraženého výstuupního
kondíku funguje dále. Prorazil jsem ho tak, že jsem dával baterce ťuknutím
šoky. No pojistka nikde, byl na zdroji 10A s vlastní ochranou, to tak ten po
pár ťuknutích vypnul. I po vystydnutí trvalý zkrat, nikde nic očouzeného.
Dal jsem tam ten kondík co je na vstupu (33uF) - vypadají stejně a na vstup
dal keramiku 47uF/16V (mám to napájené z 12,7V).

----- Původní zpráva -----
Od: "Zuffa Jan" <ZuffaJ na cgc.sk>

V piatok konecne prisli dc - dc moduly s MT3608 5ks za 2$ alebo tak
Napajane z 12V/1A spinaneho adaptera zataz 10kohm.
Prvy vobec nenabehol - isiel do skratu
Druhy vydrzal kym som sa nedotkol schottkyho diody zadymil a presiel do
stavu nirvany.
Treti vydrzal 10 minut a odisiel ked som ho polozil na stol
Stvrty modul som zapojil s 10ohm do serie s napajanim a na vystup som dal
28V transil. Tento modul zatial znasa akekolvek krute zaobchadzanie.
Pri toceni trimrom dava modul do 28v potom uz dalsie tocenie nema vplyv na
vystupne napatie
hoci hodnota trimru sa este meni. Modul to ale prezije asi si to vnutorne
strazi IO. (skusane bez transilu a odporu 10ohm)
Co som si pozeral strukturu IO tak ochrany su postavene na na signaloch z
feedbacku takze po jeho odpojeni
by malo dojst k zniceniu obvodu. Zatial som neskusal. Zapojit transil
paralelne k vystupu IO nie je mozne pre jeho
vlastnu kapacitu tak som ho dal az na vystup (za diodu). Ci nejako pomohli
odpor a transil alebo to je prvy funkcny modul
neviem, nemam priestor na dalsie testy a potrebujem z toho dostat len par mA
(1-2)
Ale mozno som nieco zanedbal - moduly neznasaju malu zataz (podla DS hej)