Re: NodeMCU: po zapnuti se objevi nove SSID (bylo SSID teploměr)

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Leden 30 14:27:05 CET 2017

Zdravim,
aha super, diky!
uz mi to zacina davat smysl. uz vim tedy co mam hledat a hlavne proc!

a s tim slovickem 'obskurni' jsem nemyslel napadani - mel tam byt jeste
smilnik :)
protoze nejenom u nekterych zdejsich clenu slovicko arduino a jeho IDE
je neco jako nadavka nejhrubisho zrna :)
chapu duvody, ale pro mne to je jako berlicka, pomoci ktere se dobelham
k nejake prakticky funkcniho celku, ktery budu vylepsovat a predelavat
az pak (protoze dum nemuze fungovat bez funkncniho termostatu)

:)

   Sam