RE: SSID teploměr

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Leden 30 14:15:59 CET 2017

Já jsem u DHT11 jenom zkoušel "kalibrovat" teploměr. Vlhkoměr jsem neměl podle čeho a samozřejmě beru tu hodnotu velice orientačně. Hlavně mně připadlo, že po zapnutí je potřeba docela dlouho počkat, než se hodnoty ustálí. Na druhou stranu jakmile jsem nastavil teploměr, tak si tu teplotu držel a nerozjížděla se, aspoň to je pozitivní. Ale jinak souhlasím, že je to krám a proto jsem objednal DHT21 i DHT22. Na tom DHT21 se mně líbí takový až venkovní provedení a snad to bude měřit přesněji.
Případně nemáte někdo tip na něco přesnějšího za přijatelnou cenu?