NodeMCU: po zapnuti se objevi nove SSID (bylo SSID teploměr)

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Leden 30 13:48:36 CET 2017

Zdravim,

jak jsem s tim laboroval s pripojenim (funguje naprosto bez problemu),
vsiml jsem si zvlastni veci:
kdyz bezi server (WiFiServer server(80);) tak se objevi nove SSID:
AI-THINKER_XXXXXX (kde XXXXXX je cast mac adresy

to neni uplne ocekavany stav - jsem cekal, ze to bude dalsi klient do
lanky, ktery je (normalne) neviditelny a ne ze bude otevirat dalsi branu
do site.

chtel jsem se zeptat: da se to vypnout?

jelikoz s touto technologii (wifi) moc nepracuji (tedy jenom jako bezny
BUFU) prekvapilo mne to - takze budu kolem toho jeste chvili laborovat.
dalsi vec, co jsem chtel, je jenom upozornit dalsi 'elevy' v teto
oblasti, ze jsou veci, ktere nejsou spomenuty v navodech.

:)

   Sam