Re: SSID teploměr

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Leden 30 13:36:37 CET 2017

Zdravim,

zatim jsem neresil vypinani/zapinani, ale uz mam tady nachystany RTC modul.
predpokladany vysledek: v urcity cas 'vzbudi' wifi, mezitim se provede
mereni, ktere se odesle do 'masteru', nacez zas wifi vypne (a mozna se
uspi i cely NodeMcu).

ale to chci delat jenomze mne to zajima, jak to udelat - ja pak to cele
nahradim klasickym CPU a kablikem - prece jenom, cim mene signalu v
luftu, tim lepe.

kazdopadne, pokud je zajem, poskytnu detaily.

:)

   Sam