Ako je to s dlhodobou presnostou frekvencie v rozvodnej sieti

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Leden 30 11:44:25 CET 2017

Zdravím,

v této souvislosti mám dotaz, jak se vlastně řídí frekvence -
předpokládám, že menší zdroje se přizpůsobují okolí. Tj dovedu si to
představit, že to nějakým velkým zdrojem (temelín?) natvrdo přetlačím.

A jak je udělaná přenosová linka, která umožňuje rozdílnou frekvenci?
(převod AC->DC->AC to asi nebude)

Díky

Petr