Ako je to s dlhodobou presnostou frekvencie v rozvodnej sieti

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 30 10:49:25 CET 2017

Co jsem mel zkusenost s provozovanim hodin se synchronizaci z kmitoctu site
tak v ramci dne z valne vetsiny se pocet kmitu vzdy dorovnaval - rozhodne
treba v ramci tydne to bez problemu sedelo. Dlouhodoba stabilita byla
vynikajici.

Spis bych podezrival ty DCF hodiny - signal je tu mizerny, cim dal vic
zaruseny - je take mozne, ze se jim podari zasynchronizovat jen treba
jednou za par dni a nebo maji osizeny kontrolni mechanizmy - pak muzou
skocit o tech par sekund.

RV