Re: SSID teploměr

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Leden 29 22:41:42 CET 2017

Zdravim,

uff, diky za info - toto by mne nenapadlo zjistovat.
prave totiz resim presne toto (nahrada termostatu, ktery funguje 'divne'
a kdyz uz jsem u toho tak pridavam nejake to vylepseni)
davam tam NodeMcu ... jsem prave rozbehal to nastavovani SSID :)

tak se vratim radsi ke klasickemu reseni
ono ta wifi bude stejne jenom docasne - pak to nahradim poctivym
kablikem (nehacknutelne, ...)

:)

   Sam