Re: Topící kondík

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Leden 28 14:14:00 CET 2017

Já teď zrovna měnil kondíky u síťového adaptéru vigan, 5V 2A který mám u
domácího AP.
Tak jsem hned změřil teploty, trafo 60° a kondík 50°. A kondík tam měním
pravidelně zhruba po 2 letech.
A to mám adaptér vylepšený o chladící díry v plastovém krytu...
Ještě mám přehlad o zdroji
https://www.gme.cz/spinany-zdroj-mean-well-rs-100-12,
napájí led pásky v jedné výloze, zatím jede 3roky, teplota krytu a tedy
i kodíků uvnitř 55°C.
Obávám se že horký kondík je daň za použití impulsního zdroje, tedy
alespoň u současných výrobků.
Lubor