STM32F3 analog na vice cilu?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 27 13:07:43 CET 2017

No, STM32F3xx nepouzivam a Vy ste sa nenamahali prezradit, o ktory presne
ide, takze len rychly pohlad do DS a RM s rizikom ze nepozeram do toho
spravneho:

>No multeplexoru je tam vice, treba tady na tom vyrezu mi neni jasne,
>jestli PA5 muzu pripojit najednou k OA2- a C2-,

Vsetky vstupy su podla mna jednoducho prepojene a ak prislusny pin je typu
TTa (co u F3 asi vzdy pri vstupoch do analogovych blokov je, ale nejdem to
kontrolovat), tak natvrdo pripojene k tomu pinu (bez ohladu na to ci je v
GPIO nastaveny ako Analog alebo nie).

>tam neni navic kosticka
>ale jen DAC.

To je asi fuk, on ten vstup asi na ten pin tak ci tak pripojeny stale je,
len sa k nemu da pripojit ten DAC.

>Zaroven jsem zatim nabyl dojmu, ze jakmile povolim DAC,
>nutne se pripoji k pinu at uz je nakonfigurovan jako analog nebo ne
>(podle doporuceni konfigurovat pin jako analog pokud se aktivuje DAC)
>Nejak uplne nechapu filozofii, IMHO by se casto hodilo mit DAC pripojen
>jen interne ke komparatoru.

No tak smola, proste je to takto.

>To same, ze OA maji nutne vyvedeny vystup na
>pin, i kdyz neni treba pouzity.

Tu su mi detaily nejasne, priznavam.

wek