Re: Čtení čárového kódu na větší vzdálenost

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Leden 26 15:41:15 CET 2017

Na mobilech se bezne ctou barcodes aplikaci pres fotak, a na webu je
rada online sluzeb "cti barcode z obrazku".

Nebo treba tato knihovna:
https://sourceforge.net/projects/zbar/

Ale obavam se, ze stejne bude zase dabel v detailu a 90% casu stravite
tim, abyste dostal rozumne osvetlenou a ostrou fotku ve spravny okamzik ;-)

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>