stm32f4xx a rychly vystup

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Leden 25 11:11:35 CET 2017

To bude pre Vas ucel obtiazne pouzitelne, pretoze to implementuje cely
komunikacny protokol s tou sFLASH v hardware, tj. pred samotnymi datami je
riadiaca "preambula" pre sFLASH. Tiez by som mal obavu o
synchronizovatelnost. Ale berte to s rezervou, ten QUADSPI nemam dokladne
nastudovany.

Ozaj, uz sme preberali moznost DMA v M2M mode na FMC/FSMC s vhodne
nastavenym casovanim, odpalovane zapisom pomocou druheho DMA, ktore je
zase odpalovane z input capture vhodneho timera? Pripadne synchronizovane
externym waitstatom do FMC, ktory by bol externe prepojeny na vystup
timera?

wek