Re: [OT] Antimyší ochrana/prevence

Středa Leden 25 09:42:47 CET 2017

Asi už jsem o tom psal.
Na myši - spíš proti nim - se mi osvědčil udělátor z takové káči z tržnice co když se roztočí, tak začne blikat a vyluzovat zvuky.
Zkratoval jsem odstředivý spínač, aby to vyluzovalo zvuky furt, odpojil jsem žárovičku nebo LEDku, aby zbytečně nevybíjela baterku a místo knoflíkové baterky jsem dal velký monočlánek, stačil mi jeden.
Dokud to vyluzovalo zvuky (ten monočlánek stačil nejméně na měsíc) myši se sklípku s jablky kde jsem to používal uctivě vyhýbaly. Ale když jsem zapomněl ten monočlánek vyměnit, tak potvory sežraly i papír na kterém byla jablka rozložena.