Rychla otazka na C -> kviz

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Středa Leden 25 08:50:04 CET 2017

Správná naming convention ušetří dost bolení hlavy ;-)

Celá ta konstrukce s pomocným typovaným pointerem má smysl hlavně v
případě, že parametr je nějaký obecný pointer (ne nutně void, ale
třeba na nějakého předka nebo generickou strukturu)a vy s ním
potřebujete pracovat jako s typovým.
Proto jsem psal že přetypování je vhodné udělat jako první řádek a pak
už si původního parametru vůbec nevšímáte.

Tomáš