Prehravani zvuku z MCU

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 24 22:08:50 CET 2017

Dne 24.1.2017 v 21:46 Jan Waclawek napsal(a):

> Hm ten vyzera celkom slusne, ale takyto asi na tu lodku nedas, ci? By som
> sa o ten papier obaval.

papirovej urcite nebude - musim popremyslet...

> Ocividne (teda uchocujne) tam su rozne sipoty a suchoty z toho nizkeho
> sampleratu a nizkeho poctu bitov. Ale na druhej strane tie sipoty a
> suchoty vlastne vychadzaju aj z toho motora... takze ak to nedominuje (a
> bez toho vyskaca tam toho bude este menej) tak to bude asi OK.

tohle je video, ze ktereho jsem bral ten zvuk
https://www.youtube.com/watch?v=dtFqDRXt_7E&t=56s

tech 5bitu se na tom podepsalo prave v tech vejskach, ktere mi vubec
nevadi...jinak si myslim, ze to je docela verne...on take neco zkresli
mikrofon v mobilu

> Niet nad prakticku skusku...
jo prave jsem objednal 4ks 35W Dclas modulu - az prijdou tak bude
zkouska v lodi

> To znie dramaticky, ale my vieme, ze vy PICkari radi prehanate (konkretne
> 4x) ;-)
tak zase neni nad to, aby ostatni co to nevi o tom cisle premysleli a
treba se obratili na spravnou a jedinou cestu... ;-)

RV