Re: [OT] Antimyší ochrana/prevence

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 24 18:29:29 CET 2017

Když kouknete na to video, které jsem odkazoval, tak tam je v čase 1:10
příklad.

Ona ta normální cvakací pastička taky často není ideální. Když jí to přerazí
vaz, tak je to rychlé a OK. Ale občas se stane, že jí to trefí jenom někde
přes čumák, pak se tam asi dost dlouho trápí a navíc tahá tu past po
místností,
přitom ještě případně vyrábí krvavé stopy. Nic moc.

PL