Prehravani zvuku z MCU

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Úterý Leden 24 07:22:47 CET 2017

A co elektrická past? Tabule plechu, libovolně veliká, uzemnit. Na ni volně pohodit kus cuprextitu, mědí navrch, připojit na fázi. Na kuprextit sejra nebo špek.

Krokové napětí udělá práci za vás. O nebezpečnosti této pasti snad nemusím mezi elektrikáři mluvit. Takže akorát bacha na hrající se děti a domácí mazlíčky.

Pokud je na domě chránič, situace se trochu komplikuje, tím, že uzemněná tabule musí jít na N a být podložena izolantem, např lino.

pg