OT: Proti myší opatření, bylo Re: Prehravani zvuku z MCU

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Leden 24 06:54:42 CET 2017

Zdravím,

jako prevenci a případně záchranou akci nabízím (za odvoz) sice
neelektronické, ale o to účinnější vehementy - 2 odrostlejší koťata.

Kočka je přítulná divoška a loví co se kde pohne. Miluje synovo lego,
najde si nějaký dílek a s ním si pak hraje.

Kocourek je takový plyšák, od dětí si nechá líbit cokoliv. (třeba
zabalení do deky a vožení v kočáru).

Pokud by měl někdo zájem, tak jsou k mání v lokalitě přerov.

Petr