Prehravani zvuku z MCU

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 24 01:00:48 CET 2017

Jaké jste měl prosím s těmi hlodavci výsledky?
A jaké byly parametry těch zvuků?
Pokud to byly nějaké složitější zvuky a pokud jste je generoval Arduinem
(jakožto známý Arduinář) - neposkytl byste prosím osvědčený program?

Taky s nimi letos bojuju. Natáhli se mi do garáže, což je součást baráku.
A garážová vrata prostě nedokážu dokonale utěsnit (elektrická rolovací).
Teď to vypadá, že jsem po 14-denní válce dočasně zvítězil, tak bych rád
nainstaloval nějakou prevenci.

Jinak pro zajímavost - myš mi sežrala žvýkačky v autě. V zavřeném autě.
Žil jsem v domnění, že auto je docela slušně utěsněno, ale evidentně
jsem si to myslel blbě.

Díky.
PL