Prehravani zvuku z MCU

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Leden 23 15:17:37 CET 2017

Vláčkové audio...
Něco takového mám už asi 20 let od Conráda z výprodeje za 1 Marku západní.
Moc mne mrzelo, že jsem nevzal celou tu velkou bednu, kde jich bylo
stovky. Vrrrrrrr...
Moc krásný zvuk mašinky, jednou tady něco takového měla i Saša, nebo se
mýlím? Možná to měly dráhy a já si to spojil se Sašou.
Tak to se v tom případě omlouvám.
Nafotím, nahraju...
Jindra