Prehravani zvuku z MCU

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 23 08:49:23 CET 2017

jsem to omylem odeslal nez jsem to dopsal...

- treti varianta je pouzit nejake specialni vymyslenosti jako konverze PCM
na PWM - co jsem poslouchal tak to ten zvuk dost ponici - navic mozne
problemy se zmenou rychlosti prehravani
 dalsi silenost je treba tenhle system
http://www.romanblack.com/picsound.htm

- pak je samozrejme nejaka moznost pouzit nejake specialni chipy - zde ale
netusim co se dela a jake jsou moznosti ovladani - treba ta zmena rychlosti
prehravani..

RV