RE: spínané zdroje obecně.

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Sobota Leden 21 12:44:43 CET 2017

Už jsem i zkusil propojit X a V proti zemi, čili deaktivoval všechny
ochrany. Na zem je teď připojen vývody SXFV, čili mi už zbývá pouze vstup C
a D. Pokud je má teorie správná pokud, odpojením optočlenu od C by měl by
jet měnič na max.
Ale jaksi na D se nic neděje. Zkusil jsem i vyhodit trafo a nahradit
odporem, jestli se D nerozkmitá. Nic. Tak proto už začínám mít podezření, že
mi zaslali nějaký vadný kusy.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Saturday, January 21, 2017 11:13 AM
To: HW-news
Subject: Re: spínané zdroje obecně.

 21.1.2017, 11:08:02

Obecne pravidlo IMHO neexistuje. Krom toho TOP258 je chytrej jak tlupa
vopic, kontroluje kde co, a ma nekolik modu cinnosti, takze obecne rady, u
nej nemusi platit.
Jedine peclive nastudovat ds, co, jak, kdy a proc, se ma dit, a nejak se
domerit, proc se nedeje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz