Elektronkovej zasilovac

Sobota Leden 21 11:11:59 CET 2017

Napájení stínící mžížky z odbočky trafa dělá zápornou zpětnou vazbu,
trochu zlepšuje linearitu. Ale DC pracovní bod to neovlivní.
Našel jsem zajímavé věci o kytarových lampových zesilovačích. Školy už
asi vážně nevědí, co zadávat jako diplomky :-)
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&ved=0ahUKEwjkwIi2-9LRAhUpB8AKHaAgDlwQFgg4MAU&url=https%3A%2F%2Fwww.vutbr.cz%2Fwww_base%2Fzav_prace_soubor_verejne.php%3Ffile_id%3D5029&usg=AFQjCNGZwhDHH-QDrwzXksefWp08sEcJrg&cad=rja

Anděl