spínané zdroje obecně.

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Sobota Leden 21 00:23:53 CET 2017

Dobrý den,

Mám tu pár odprásklých spínaných zdrojů s TOP258YN, odešli formou roztržením
pouzdra. Buďto tepelně, nebo přetížením. Trafa se zdají být v pořádku.
https://www.digchip.com/datasheets/parts/datasheet/373/TOP258YN-pdf.php

Objednal jsem u Číňana 10ks TOP258YN. Ale jaksi se mi nedaří vůbec s opravou
uspět. Po vyměnění IO a kontrole všeho smetí okolo ani ťuk. Po zapnutí
napájení odběr cca 1mA. Takže buďto mi Číňan zaslal 10 ks nefunkčních IO
nebo je něco s trafem.

Jak je to obecně u spínaných zdrojů. Pokud odejde optočlen mezi primárem a
sekundárem, pak najede měnič na maximální napětí? Nebo je to naopak?

Míra