Elektronkovej zasilovac

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 20 19:42:18 CET 2017

Nemůžu si vzpomenout na přesné znění vzorečku, ale co jsem si zhruba
pamatoval za hodnoty, jsem reverznul do tohoto vzorečku:

sqrt Fhi * sqrt Flo = (600..800Hz)

----- Původní zpráva -----
Od: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>

Srozumitelnost mluveneho slouva je vetsi, pri VHODNE znensene sirce
prenaseneho pasma. Nektere stare konstrukce, mely za timto ucelem
specialni filtr, ktery se mohl uzivatelsty zap/vyp.
Ve starsi lit. jsou i vzorecky, podle kterych je treba zvolit spodni
a horni mez filtru, Pokud jsou meze zvoleny nevhodne, efekt se v
lepsim pripade nedostavy, popr. to muze byt i horsi, nez bez omezeni
pasma.