Re: DC/DC měnič pro izolační zesilovač

Pátek Leden 20 10:55:42 CET 2017

Kapacitu měřím mezi primární a sekundární částí. V tom mém případě mám
vzdálenost primár/sekundár asi 10 mm včetně vinutí na trafu (proto jsem
dal do přílohy fotku) a ADUM1301 má něco pod 2 pF.
Zrovna ten původně dotazovaný
http://www.tme.eu/cz/Document/6c57c840780438cc2cf2708424b16108/AM1D-Z.pdf

má na straně 11 v Isolation specifications 60 pF.  Když si představíte
že to je aspoň částečně kapacita přes trafo a že máte přes tu kapacitu
navázané nějaké obdélníky na kmitočtu měniče, to pak už s tím musíte v
návrhu toho obvodu počítat.
Anděl