OT VOIP Optipoint - problem s registraci

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Leden 19 10:09:09 CET 2017

Ještě prosím o doplnění informací. Teď jsem si našel, že SIP ALG má
pomáhat přenosu VOIP, ale spíše to přináší problémy. Co to vlastně
způsobuje?
Na našem routeru pfSense údajně SIP ALG není, tam by to mělo být OK, co
se týká portu, asi jste to myslel kvůli napadení zvenku, ale tam máme
povolený přístup na firewallu pouze z IP adresy providera (který dodává
jak Internet tak VOIP) a z IP adresy správce ústředny.

Martin Hanek