Re: [OT] Auto - snímač polohy vačkového hřídele

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 18 14:48:34 CET 2017

Co to udělá, když před studeným startem na chvíli fouknete na to čidlo
horkovzduškou,
aby mělo běžnou provozní teplotu?
Co to udělá, když čidlu přidáte kondenzátor do napájení, případně ještě
přes Schottky
diodu, aby chvilkový pokles napětí v sítí neovlivnil napětí na čidle?

PL