EMwin - zaciatocnicke problemy

Stano stano.hw na gmail.com
Úterý Leden 17 23:23:07 CET 2017

To samozrejme RTOS vie. Ide o to ako zobudit EmWin z GUI_Delay() funkcie
Co prave poslanie spravy vykona.
Samozrejme dal by sa vygenerovat event externe kedze semafor EmWINu je
sucastou konfiguracie ale toto je si myslim este spinavsie riesenie ako
predosle. Preto sa pytam ci prave to WM_SendMessage() alebo
WM_SendMessageNoPara() je to prave riesenie alebo som si nieco nevsimol
pripadne ci na dany problem nejdem uplne zo zleho konca.

S pozdravom
      Stano