Re: Umyté gumové tlačítko

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Leden 17 12:27:59 CET 2017

Přesně tak, seříznout tu "bradavici", kde byla ta vodivá guma a
sekundovým lepidlem tam nalepit plošku ze starého ovladače.
A kyby nebyl starý ovladač po ruce, tak v Normě jsem univerzály kupoval
za 50 Kč.
Měl jsem plný pytlík s tlačítky s vodivou gumou ještě od Conráda, ale
nemohu ho najít.
Nemám sice garáž :-), ale tři nebytové prostory a jsou tam zřejmě černé
díry.
Obdivuji Petra Zahradníka, že ví, že to má v garáži a ještě to vždycky
najde :-) :-)
Jindra Polívka