STM32F4+LAN8720

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Leden 17 11:45:42 CET 2017

Jen takove tipy:

- Necpe se Vam tam nekde VLAN v packetu ?

- Tu vetu jste napsal tak, ze neni videt jestli Vam jede komunikace pres switch nebo ne. Taky mi neni jasny co je na druhe strane. Taky nevim jak se divate na ty packety, ono nekdy presvedcit OS, aby prijal ci odeslal nejaky packet, pokud mate vice
karet, taky jsem mel komunikace, kde pres switch mi eth. komunikace jela a naprimo ne.... ci obracene.

- obecne Vam zarizeni prijme na siti mraky broadcast packetu nebo radia atp.. a to Vam to muze casem zahltit.

Jirka