Vyreseno Re: virtualni seriovy port s podporou rfc2217 pro windows

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Leden 16 20:17:03 CET 2017

Tak jsem dostal od autora VSP od hw serveru upravenou verzi co to umi :-)
A je tu i spousta argumentu proc jo a ne i to zaznelo, nicmene u nich je ten

zasadni, ze to pro jejich zarizeni pro ktere  je VSP primarne urceno neni
potreba.

Vsem ostatnim to taky vetsinou nevadi, no a pak se najde pitomec jako ja

co pres ten DTR resetuje pri programovani procesor a potrebuje to.

Timto jeste jednou Petrovi Sremovi dekuji za upravenou verzi VSP HW.....

Zdenek Aster