Re: montáž led modulu na chladič

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Neděle Leden 15 13:56:08 CET 2017

Ještě mně napadlo vyřešit dva problémy zároveň: přilepit to na chladič
Při lepení modul na několika místech podložit, aby se zajistila minimální
vrstva silikonu.
Vycházím z nepoloženého předpokladu že takový silikon bude elektricky
izolovat.
Co jsem se ale díval, ty vysokoteplotní silikony jsou acetátové, což si
myslím
není na hliník vhodné.