Opet LED osvetleni

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Leden 14 07:54:57 CET 2017

Som si spravil svetlo z dvoch COB, na ali pznacuju ako DRL svetlo, pasik 17cm, na nom 2 rady cipov. Svieti to dost a kvetinam sa dari. Mam len 45l akvarko, rocny zaciatocnik.

http://s.aliexpress.com/yMviqEBj

Dňa 14. januára 2017 0:03:06 SEČ používateľ "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz> napísal: