Opet LED osvetleni

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 13 20:49:33 CET 2017

Dne 12.1.2017 v 16:28 Vladimír napsal(a):
> Tedy za mne akvárium 6500 vítězí, ale dva dotazy:

u me take a na zivo je to jeste lepsi

> 1) jaký je rozdíl co se týká rostlin, kde se jim daří nejlíp, dá li se
> to srovnat?
tezko rict (zadne akva neni stejne) - pokud mluvime jen o barve svetla -
prislo mi ze i pod temi 6500K to rostlo lepe a bylo i mene ruduchy
(takova hnusna cerna stetickova rasa)
rozdil mezi LED a zarivkama asi kytky nemaji sanci poznat - nicmene je
pravdou coz mi tehdy nikdo neveril na akvaforech, ze LED jsou budoucnost
v osvetlovani akvarii (ted po letech je to uz bezny standard) - jsou
bezpecne, snadno stmivatelne a hlavne i v dobe kdy mely stejny lm/W jako
zarivky je valcovaly vyzarovanim v jednom smeru a nepotrebnosti zadnych
odraznych prvku, ktere u vody jsou vzdy driv nebo pozdeji spinave

> 2) z fotek to není příliš zřejmé, co barvy rybek, a vůbec jejich osobní
> pocity :o), lze vysledovat rozdíly?
barvy jsou lepsi pri tom dennim osvetleni - rybam je to burt pokud to
spada do jejich zivotnich naroku a potreb (myslim tim intenzitu) -
teplotu v K asi moc neresi